Wednesday 9 April 2014

Saya pengedar Shaklee - IPOH, KUALA KANGSAR, SUNGAI SIPUT, LENGGONG

Assalamualaikum uolss.....

Okay, entry ni nak citer pasal saya je. Hihi.

Saya Ainul Husna Yahya.
Pengedar Bebas Shaklee (Shaklee Independent Distributor)
SID 1001611

Kawasan COD - IPOH
Untuk kawasan KUALA KANGSAR, SUNGAI SIPUT, & LENGGONG, juga terdapat perkhidmatan COD TETAPI bergantung kepada keadaan.
Kena tunggu saya balik kampung hujung minggu la. :)

Untuk pengeposan, 
SELURUH MALAYSIA.

Cara hubungi saya?

PM saya di FB personal/ page.

ATAU

Nak lebih mudah dan cepat
Call/ sms / whatsapp
013-3883495


Set yang saya jual:

~ slimming set
~ set kecantikan
~set hamil
~set bersalin
~set menyusu
~set kesuburan
~set kesihatan optimum
~set lelaki sihat
~set wanita
~set kanak-kanak
~set sendi
~set kecerdasan minda
~set menambah berat
~set diabetes
~dan lain-lain



Ok la uolss. Jangan segan-segan whatsapp je kalau nak tanya apa-apa pasal shaklee. Aha...lupa pulak. Konsultasi adalah PERCUMA SEUMUR HIDUP jika membeli dengan saya. :)

No comments:

Post a Comment